Media klaster

Łódź przyciąga ludzi i kapitał

Łódź wygrywa obecnie sporządzane przez banki rankingi atrakcyjności inwestycyjnej. Otrzymuje coraz wyższe ratingi wiarygodności kredytowej, przyciąga zachodnie koncerny. Pod koniec marca 2007 r. 50 łódzkich firm, uczelni oraz władze miasta podpisały umowę o stworzeniu tzw. klastra medialnego, który ma się stać zalążkiem międzynarodowego centrum produkcji filmowej – pisze tygodnik WPROST.

– Pozytywne zmiany dostrzegam każdego dnia. Maleje bezrobocie, przybywa miejsc pracy, odnowione zostały ulice, na których wcześniej można było co kilkaset metrów urwać koło w aucie. Łódź staje się fajnym miastem, oferującym wreszcie przyzwoitą bazę hotelową, dobre restauracje, niepowtarzalny klimat odrestaurowanych kamienic i przedwojennych fabryk. Coraz liczniejsza grupa Brytyjczyków i Francuzów na ulicach mówi sama za siebie – mówi Tatiana Okupnik, była wokalistka łódzkiego zespołu Blue Cafe, obecnie solistka.

Pobierz cały artykuł Wprost 15/2007 (pdf 1,1 MB)


2011 Media Klaster - Łódzki Klaster Medialny :: Zaprenumeruj: RSS2 : Atom
site created by: SFeRa :: powered by: WordPress